Translate

piątek, 6 października 2017

Świątecznie

Witajcie.
Najwyższy czas brać się za świąteczne kartki, bo przecież już październik. Dziś mam dla Was kartkę z shaker-boxem z Agaterii.


Do jej zrobienia użyłam papieru Magic Day 6/6, na nim ułożyłam kompozycję z poinsecji, liści i elementów wyciętych z arkusza świątecznego. Dodałam też rameczkę zaembossowaną pudrem na złoto. Ze wszystkich shaker-boxów dostępnych w sklepie wybrałam okienko, które pomalowałam promarkerem i częściowo zaembossowałam.




Dziękuję, że zaglądacie i zostawiacie miłe słowo :* Pozdrawiam!

14 komentarzy:

aga-craft pisze...

Jaka śliczna :)

Wanda pisze...

cudna :)

Craftfanka pisze...

Fantastyczna kartka:)

el pisze...

wow , Święta ? jeszcze nie jestem gotowa

Chimera pisze...

Przepiękna, ma w sobie coś magicznego :)

Unknown pisze...

Magiczna :D Pozdrawiam cieplutko

Ann pisze...

Piękna :)

Monika pisze...

Piękna , uwielbiam shaker boxy, pozdrawiam

wiola_c pisze...

Piękna. Im więcej patrzę na Twoje shaker-boxy, tym bardziej mam ochotę coś sama z nimi zrobić. :)

Ульяна и Полина pisze...

Как красиво!

a.le kartka pisze...

Przepiękna! Okienko jest cudne!

Dagmara Gorczyńska pisze...

Bardzo fajny pomysł na napełnienie shakera! Piękna kartka!

Szaneta pisze...

Bombowy shaker! Świetna Świąteczna propozycja!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

FANTASTYCZNA!!!!!!!!!