Translate

poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Zajączek

Witajcie.
Dzisiaj pokażę Wam wielkanocnego zajączka, którego ozdobiłam produktami z Wild Orchid Crafts.


Zająca pomalowałam gessem i naniosłam wzór za pomocą maski z Agaterii. Użyłam żółtych magnolii, dodałam kwiaty jabłoni, tulipany i sweethearts. Pod kwiatami umieściłam tekturkę i sizal, dzięki któremu kompozycja jest bardziej puchata. Dodałam również białe listki, wstążkę i małe, żółte perełki. Na koniec dodałam mikrokulki, więcej gessa i odrobinę mgiełki.





Produkty z Wild Orchid Crafts:

17 komentarzy:

Wanda pisze...

przepiękna praca :)

Petras Bastelschätze pisze...

Fantastic creation and lovely flower arrangement. Stunning easter bunny.

MarzenkaMarzenka pisze...

Piękna dekoracja:) Pozdrawiam

Megliken pisze...

Wow, ale efekt! Prawdziwie wielkanocny zajaczek :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczny ten zajączek!!!!

Aneta pisze...

Piękniuchny!

Kasia Hajnas pisze...

Zajączek jest uroczy i dopracowany w każdym detalu:). Efekt końcowy niesamowity:). Pozdrawiam cieplutko:).

Lisa pisze...

Wow!! This is absolutely stunning!! The most gorgeous bunny ever!! I love how you decorated it!! Love, love this!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Ульяна и Полина pisze...

Прелесть)

aga-craft pisze...

Wspaniały - rewelacja !

Olenkaja pisze...

Podbił moje serce :))

GosiaMachynia pisze...

Piękny :)

IWA pisze...

Ale cudeńko!

Szaneta pisze...

Przepiękne kolory :)

Peninia / Gosia pisze...

Zajączek jest uroczy!

Haft i Patchwork pisze...

Pięknie go ozdobiłaś:)

Haft i Patchwork pisze...

Pięknie go ozdobiłaś:)