Translate

czwartek, 13 kwietnia 2017

Wiosennie

Witajcie.
Jak wiecie bardzo lubię robić kwiaty z papieru czerpanego, robię je od lat, dlatego z przyjemnością skorzystałam z zaproszenia i dzisiaj goszczę na nowym blogu Papier czerpany :) Koniecznie tam zajrzyjcie, znajdziecie mnóstwo wspaniałych inspiracji.

Co roku nie mogę się doczekać na wiosenne kwiaty, więc postanowiłam zrobić własne. Do ich wykonania użyłam białego papieru czerpanego. Ich brzegi potuszowałam, uformowałam na mokro, a po wyschnięciu udekorowałam nimi gałązki.




Drugi pomysł na przywołanie wiosny to kompozycje kwiatowe w przezroczystych, akrylowych bombkach, które zawisną w oknie. Kwiaty zrobiłam z żółtego i fioletowego papieru bawełnianego, a listki z zielonego papieru bawełnianego.





Bardzo dziękuję za zaproszenie zespołowi bloga Papier czerpany :)
Pozdrawiam!

11 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowne dekoracje przygotowałaś!!!!!!!!!!!!!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wesołych Świąt!!!!!!

Peninia / Gosia pisze...

Przepiękne dekoracje:)

edytta-p pisze...

Och, pięknie to wygląda :)

Petras Bastelschätze pisze...

WOW Monia that's so fantastic!!! I love your creation with the beautiful flowers and branches. That's looking so great. The acrylic balls I like also very wonderful, great colors, they conjure forth the spring immediately.
Petra x

Stara Kobieta pisze...

Jak prawdziwe! :-)

piaseiza pisze...

Piękne, jak żywe :)

Megliken pisze...

Ale patent, dopóki nie zaczęłam czytać, myślałam, ze tak Cię pięknie gałązki zakwitły!
Wesołych Świąt Moniko! Spokojnych i rodzinnych!

aga-craft pisze...

Wspaniałe kwiatuszki, jak żywe :)

Lisa pisze...

Wow, the flowers are so gorgeous!! They look real!! Absolutely stunning projects!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

lilavati pisze...

Piękne dekoracje. Też miałam zamiar ustroić gałązki na święta, ale skończyło się na dwóch mediowanych jajach :)