Translate

piątek, 7 kwietnia 2017

Wielkanocny składaczek

Witajcie.
Dzisiaj przychodzę z bardzo wiosenną i ukwieconą kartką wielkanocną typu double z-fold.


Zrobiłam ją z użyciem produktów Marianne Design. Użyłam mariankowych, fioletowych papierów, dodałam śliczne jajeczka wycięte COL1425, które nakleiłam na siatkę CR1401. Dodałam też mnóstwo liści wyciętych LR0403, LR0398, LR0414. Gałązki i małe, żółte kwiatuszki wycięłam CR1374.



Duże kwiaty zrobiłam z białego i żółtego morwowego papieru czerpanego i wykrojników LR0145 i LR0128.


Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

15 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Jest prześliczna:)

Suzan pisze...

Beautiful!!!!
Greetings,
Suzan

Ela 17 pisze...

Prześliczna,kolorowa praca i bogata..

GosiaMachynia pisze...

Piękny :) cudne kolorki !!

Lisa pisze...

Oh wow, this is so gorgeous!! I love the creative fold and the colors!! The chicken wire in the background is such a perfect touch!! Love, love this!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Chimera pisze...

Przepiękna! Jakie śliczne te kolory :)

ewinka Nowa pisze...

Cudny ten składaczek ,zachwycające żonkile i paprocie :-D

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudny ten składaczek!!

Dorota pisze...

Śliczna kartka. Muszę zrobić kilka dla siebie wielkanocnych, ale nie wiem czy zdążę ;)

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Moni zachwycająca ta karteczka :-) Własne kwiatki i te liście paprociowe dodały niesamowitego uroku.

Petras Bastelschätze pisze...

Monia beautiful layout and fantastic flower design. The lattice background looks great too.
Have a nice weekend.

aga-craft pisze...

Bardzo ciekawa forma karteczki :) Piekna, elegancka praca :)

Wanda pisze...

zachwycajaca forma i kompozycja cudnie wyszła :)

skrawek tęczy pisze...

Wspaniała, cudnie ukwiecona kartka! Pozdrawiam:)

piaseiza pisze...

Piękna :)