Translate

poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Komplet ślubny z książką

Witajcie.
Dzisiaj mam bardzo zaległy komplet ślubny, w bieli z delikatnymi niebieskimi akcentami, jak zwykle pełen kwiatów z Wild Orchid Crafts.


Pani Młoda lubi książki, dlatego kartkę ozdobiłam właśnie książką. Wycięłam ją Marianne D LR0253. Papier w tle wytłoczyłam folderem DF3415, a do kompozycji kwiatowej dodałam gałązki wycięte CR1374.


Książka jest przestrzenna :)



Do kompletu zrobiłam pudełko, które również ozdobiłam kwiatami oraz serwetką LR0397.


Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

14 komentarzy:

aga-craft pisze...

Komplecik prezentuje się bardzo wytwornie :) Śliczna ta trzcionka :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowny komplecik!!! Pięknie ukwiecona i ta księga - bardzo mi się podoba!!

GosiaMachynia pisze...

Ale fantastyczny komplet :) pomysł z książką genialny !!

Petras Bastelschätze pisze...

Gorgeous wedding set and so beautiful flower arrangemebt. I love the color scheme and flower arrangement.
Have a wonderful week.
Petra x

Megliken pisze...

Super pomysł! I fantastyczne wykonanie, z dbałością o szczegóły! Piękny komplet :)

Ульяна и Полина pisze...

Как красиво!

Lisa pisze...

Wow!! These are absolutely stunning!! I love the dimensional book and the gorgeous flowers on the card!! The box is just perfect!! Love, love these!! They will be treasured by the recipients!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Gosikowy Zakątek pisze...

Piękny, delikatny komplecik :)

mosia pisze...

Śliczny!

piaseiza pisze...

Super pomysł! Komplet jest piękny :)

Justyna pisze...

Piękny!

Justyna pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Donia pisze...

Cudowny komplecik:))

krystynas pisze...

Pomysł z książką fantastyczny - komplet piękny i elegancki.