Translate

piątek, 14 kwietnia 2017

Fioletowy składaczek

Witajcie.
Z nowej kolekcji papierów Whimsical Papericious powstał składaczek z opaską w odcieniach fioletu.


Bazę wycięłam z fioletowego kartonu z kolekcji. Okleiłam ją kremowo-zielonymi papierami i dodałam opaskę, ozdobioną kwiatami.


Kwiaty zrobiłam z kartonu Sigma, większe pozostawiłam białe, mniejsze zamalowałam na fioletowo. Kompozycję kwiatową uzupełniły listki i kwiat wycięte z jednego z arkuszy Whimsical oraz białe i fioletowe koronkowe kwiaty. Dodałam też pomalowane na biało diecuty.



Produkty Papericious:
Whimsical paper pack
Flourish chipboards
Leaf flourish chipboards
Sigma cardstock
Fabric flowers FL5001
Fabric flowers FL5002
Sequins 

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

12 komentarzy:

Craftfanka pisze...

Bardzo lubię kartki o nietypowych kształtach :) Twoja zachwyca:)

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudny!

a.le kartka pisze...

Wspaniała!

Petras Bastelschätze pisze...

Fantastic card design as always. I love the flower arrangement and color scheme. The border and round doilie are looking great too.
Petra x

Olenkaja pisze...

Przepiękna! Ten fiolet urzeka

Chimera pisze...

Jak elegancko! Pięknie prezentuje się ten fiolet :)

hania739 pisze...

Piękna karteczka :)) Zdrowych i radosnych świąt :)

Ульяна и Полина pisze...

Очень красиво!!!

Lisa pisze...

This is stunning!! I love the design and the colors!! The flowers are gorgeous!! What a beautiful card!! I love it!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

aga-craft pisze...

Śliczny jest ten składaczek :) Wesołych Świąt :)

Tina J pisze...

Fantastyczny. Piękne kolory 😃

America pisze...

love your gorgeous work always!