Translate

środa, 12 kwietnia 2017

Dużo szczęścia w nowym domu

Witajcie.
Dziś chcę Wam pokazać komplet, jaki zrobiłam dla znajomych, którzy zamieszkali w nowym domu.


Do ozdobienia poszczególnych elementów kompletu użyłam papieru Craft&You Design Bird Song 04. Szara strona tego papieru stanowi tło kartki, z kwiecistej strony wycięłam kwiaty i listki. obie strony, szara, kwiaty i listki


Wewnątrz kartkę wykleiłam szarą stroną Bird Song 04, w kieszonce umieściłam życzenia na tagach.


Drugą część kompletu stanowy mała ozdoba na piku, którą również ozdobiłam Bird Song 04. Wycięte z kolorowej strony liście dopełniły kompozycję kwiatową.



I ostatni element kompletu - ramka z cytatem.



Do zrobienia kompletu użyłam również  kwiatów z Wild Orchid Crafts, dziurkacza DP Craft i wykrojników Marianne D: COL1309, LR0268.

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

9 komentarzy:

MarzenkaMarzenka pisze...

Niebanalny prezent, fantastyczna dekoracja:) Pozdrawiam

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przygotowałaś wspaniałe prezenty :)!!!!!!!!!

Peninia / Gosia pisze...

Jakie cudowności! Pięknie:)

Wanda pisze...

przepięknie :)

a.le kartka pisze...

Jaki piękny komplet!

Chimera pisze...

Wspaniały komplet! Będzie cudną pamiątką z tego ważnego wydarzenia :)

Lisa pisze...

Wow, these are all stunning!! The card is amazing!! I love the flowers and the colors!! Everything is absolutely gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Ульяна и Полина pisze...

Как красиво!

piaseiza pisze...

Przepiękna kartka :)