Translate

środa, 9 listopada 2016

Trochę spóźniona

Witajcie.
Dziś chciałam Wam pokazać zaległą kartkę, jaką zrobiłam na dzień nauczyciela.


Kompozycja jest Wam znana, to chyba mój ulubiony sposób komponowania kartek rozmiaru DL, ale tym rzem w centrum ramki LR0317 umieściłam zdjęcie. Kwiaty jak zwykle z WOC, a zawijaskowe listki wycięłam wykrojnikiem Tonic Studio. 



Wewnątrz kieszonka na życzenia z miejscem na podpisy dzieci oraz papirus wycięty Marianne D LR0419 z piórkiem.


Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione miłe słowo :* Pozdrawiam!

7 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękna - Pani z pewnością była zachwycona!!!

aga-craft pisze...

Piękna pamiątka dla Pani ze zdjęciem, na pewno długo bedzie o swoich dzieciach pamiętać

mosia pisze...

Jaka piękna! na pewno się spodobała - bankowo!

Aneta pisze...

Piękna!

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

So lovely!

GosiaMachynia pisze...

Piękna !! super kolory cudna kompozycja kwiatowa i fotka czyli to co ja lubię najbardziej :)

wiola_c pisze...

Świetny komplecik, bardzo elegancki. :)