Translate

niedziela, 12 czerwca 2016

Zlotowy identyfikator

Na sobotni IX Ogólnopolski Zlot Scrapbookingowy zrobiłam identyfikator. Oczywiście jak zawsze pełen kwiatów.


Użyłam okrągłej serwetka Marianne D CR1201, nowych kwiatów Wild Orchid Crafts geum i anemone, kilku różyczek i perełek. Dodałam też listki LR0398 i LR0414. Literki wycięłam alfabetem Marianne D CR1298.


Oczywiście nie obyło się bez przygód, bo jeszcze zanim dotarłam na zlot, zgubiłam zapięcie od agrafki. Na miejscu kupiłam nową agrafkę, pożyczyłam klej od Gosi Rae i udało mi się go naprawić. A na zlocie jak zwykle było bosko :)


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizytę :)

7 komentarzy:

Renik pisze...

Wygląda jak broszka. :) Śliczny!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

PIĘKNY!

adablog14 pisze...

WONDERFUL...HUGS ADA

el pisze...

fantastyczny identyfikator

a.le kartka pisze...

Na żywo prezentował się znakomicie! Miło było Cię spotkać Moniko:)
Pozdrawiam!

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

Very nice as always! Thank you for sharing such wonderful work!

wiola_c pisze...

Jak zawsze Twój identyfikator jest przepiękny. Żałuję, że tym razem nie mogłam zobaczyć go na żywo. :(