Translate

poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Różowo-niebieska na urodziny

Urodzinową kartkę ozdobiłam mnóstwem kwiatów z Wild Orchid Crafts.


Użyłam pięknych, dużych gardenii, kwiatów wiśni, kwiatków sweethearts normalnych i mini. Potem dodałam listki i małe pączki róż. Na górze kartki przykleiłam pomalowaną na biało tekturkę.



Papiery to Rose Garden 05 i mały pad Rose Garden Craft&You Design. Serwetka to Marianne D LR0317.


Produkty z Wild Orchid Crafts:
AT DUSK DECORS CORNER CUTOUT SET GST-065
BABY PINK MULBERRY PAPER ROSEBUDS GST-008
BABY PINK GARDENIAS MKX-083
MIXED PINK TONE CHERRY BLOSSOMS MKX-039

WHITE SELF ADHESIVE PEARLS - ⅕" (5mm) MKX-496
WHITE SELF ADHESIVE PEARLS - ⅛" (3mm) MKX-506

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :* Pozdrawiam serdecznie!

12 komentarzy:

Lady E pisze...

Cudna!!! pozdrawiam cieplutko :)

Unknown pisze...

Very beautiful card! I love these flowers!

a.le kartka pisze...

Kapitalnie ukwiecona!

krystynas pisze...

Całość wygląda pięknie - cudnie ukwiecona :)
Pozdrawiam

Ann pisze...

Cudowny komplet :)

Nivejka pisze...

Jak żywe!

Anka_Hanka pisze...

Słodziutka i dziewczęca:)

Pamellia pisze...

Wow Monia, this is just stunning! I love all the pink flowers, and the little lamp with the bird! Beautiful! hugs :)

Gina Bloyaert pisze...

Hallo Monika,
Altijd is het een beetje feest als er een kaart verschijnt van jou!!!
Wat een prachtige kaarten maak jij toch,ben een beetje gezond jaloers van jouw kunsten.
Mvg Gina België

wiola_c pisze...

Moniś, jestem pod nieustannym wrażeniem Twoich kompozycji kwiatowych. Podziwiam jak zawsze pięknie wyglądają Twoje kartki. :)

zmorka pisze...

Powinnam napisać "jak wyżej" ;) Wszystkie cudne :)

Olenkaja pisze...

wszystkei Twoje prace są piękne, dopracowane, staranne. Gdybym jednak miała powiedzieć, które z nich są dla mnie w pierwszej dziesiątce, ta z pewnością by się tam znalazła.... podbiła moje serce wyjątkowo