Translate

wtorek, 9 czerwca 2015

Słoniki

Czy znacie nową, czerwcową kolekcję Marianne D zaprojektowaną specjalnie do Project Life? Ja, jak wiecie, nie robię PL, ale te wykrojniki nadają się do użycia w wielu innych pracach. Dzisiaj pokażę Wam kartkę i magnes, jakie zrobiłam przy ich użyciu.


Do zrobienia kartki użyłam wykrojnika słonika COL1384, kartkę z notesu wycięłam COL1315, na niej nakleiłam karteczkę COL1388. Ażurowe kółeczka wycięłam wykrojnikiem confetti LR0342, dodałam cyfryCOL1347, strzałki COL1389 i kolorowe naklejki PL4502.



Podobne elementy zdobią magnes: jest słonik COL1384, tym razem widać go w całej okazałości. Pod nim podkleiłam karteczkę z dziurką COL1388, confetti LR0342. Bazę wycięłam COL1389. W zestawie COL1389 są również strzałka i nawias, które wraz z naklejkami dopełniły całości.



Wyszło jak zwykle bardzo przestrzennie.


Cały zestaw wygląda tak:


Produkty Marianne D:
słoń COL1384
confetti LR0342
karteczka prostokąt, strzałka, nawias COL1389
karteczka z dziurką COL1388
kartka z notesu  COL1315
cyfry COL1347
adhesive stickers PL4502

Dziękuję, że zaglądacie i za każde miłe słowo :*

14 komentarzy:

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Moniś prześliczne !!!

Marleen pisze...

Super cute!!
Kind regards, Marleen

GosiaMachynia pisze...

Cudna !!

a.le kartka pisze...

SUPER!!! Fantastycznie wykorzystane wykrojniki :-)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fantastyczny komplecik

artiza pisze...

rewelacja...zabawnei z klasą:)

Wanda pisze...

Moniu cudne dokładne perfekcja :)

Wanda pisze...

Moniu cudne dokładne perfekcja :)

Original handmade by Janneke pisze...

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!

Groetjes Janneke

el pisze...

słodkie

AgaSi pisze...

Uwielbiam dzieciowe klimaty, można poszaleć z kolorami i dodatkami, a w Twoim wykonaniu jeszcze bardziej mi się podobają - zabawny, kolorowy, energetyczny komplet - po prostu idealny!

wiola_c pisze...

Świetny dzieciaczkowy komplecik, pełny radości. :)

Ludkasz pisze...

Świetna:) Ma mnóstwo uroku:)

Ewa S. pisze...

Rewelacyjne są te słoniki w Twoim wydaniu, Moniu!!!