Translate

wtorek, 9 grudnia 2014

Wyzwanie Craft&You Design

Grudniowe wyzwanie Craft&You Design ma temat "Wesołych Świąt".



Moja interpretacja to świąteczny komplet na bogato ;) Jest pełen poinsecji Marianne D LR0122 wyciętych z bordowego papieru czerpanego i zielonego papieru czerpanego i uformowanych na mokro. Ich końcówki pomalowałam złotą mgiełką 13arts. Kompozycję uzupełniły gałązki świerku Marianne D LR0181, gałązki ostrokrzewu Marianne D LR0244 i narożniki CR1253, wycięłam je z zielonego papieru czerpanego i odrobinę potuszowałam. Dodałam też sporo złotych kulek i ramki Marianne D LR0116.


Komplet składa się z kartki, na której nakleiłam również napis od Rosy Owl.


Druga część kompletu to mini-album typu jamnik, ozdobiony również podobnymi elementami. Duża, ozdobna ramka pochodzi z papieru Christmas Story 01, wycięłam ją i potuszowałam brzegi. Czerwony papier to Christmas Story 02.




Złotą ramkę również ozdobiłam  ramką z papieru Christmas Story 01, na części arkusza Christmas Story 06 nadrukowałam treść kolędy. Wśród gąszczy ostrokrzewu umieściłam zamyślonego aniołka Primy, lekko pomalowałam go złotą mgiełką 13arts.



Zapraszamy na wyzwanie Craft&You Design :)

6 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDOWNY komplecik!!!!!!!!

Artes de Nágela pisze...

A beautiful composition of colors and design.
Loved this your work!
A creative week for you!

a.le kartka pisze...

To się nazywa "na bogato"! Super świątecznie i uroczyście. Kompozycje roslinne - cudne:-)

Baukje pisze...

magnificent as always.xx

Ewa S. pisze...

Moniu, Twoje kompozycje są boskie, absolutnie przepięknie życzysz tym kompletem "wesołych świat"!!!

donka66 pisze...

Zachwycające!