Translate

środa, 18 stycznia 2012

Wyzwanie nr 9 Galerii Rae

Tym razem tematem jest Torebka
Zasady są Wam znane:
Wykonajcie jedną lub więcej prac na temat podany w wyzwaniu, praca (dowolna) z motywem torebki (użycie papierowych torebek – dowolnie przetworzonych – też jest dozwolone) - motyw ten musi być głównym motywem pracy. Posta z pracą podlinkujcie pod wyzwaniowym postem (prosimy o linkowanie konkretnego posta, nie całego bloga! Takie linki nie będą uznawane). Publikując na swojej stronie lub blogu zaznaczcie, że bierze udział w naszym wyzwaniu (i tu również prosimy o wyraźne zaznaczenie, że praca bierze udział w wyzwaniu i podanie linka do wyzwania).
Do wykonania pracy nie trzeba używać materiałów z Galerii Rae, ale praca musi być nowa, wykonana po ogłoszeniu wyzwania. Wykonana praca może być zgłoszona również na inne wyzwania.
Termin zgłaszania prac: do 15 lutego włącznie.
Nagrodą będzie jednorazowy bon rabatowy -25% na zakup papierów i dodatków papierowych w Galerii Rae.

Moja interpretacja to ukwiecony notes w kształcie torebki:


Zrobiłam go ze słodkiej krateczki papieru Misiów stado, który uzupełniłam papierem W tiulu koronka.


Kompozycję kwiatową ułożyłam z Prima - Athena Flowers Blue Belle. Natomiast liście wycięłam z z ptasich treli i trzepotu motylich skrzydeł. Wycinałam je wykrojnikami Marianne D - Wykrojnik elementy ozdobne LR00157, Marianne D - Wykrojnik liście LR0192 Marianne D - Wykrojnik kwiatek LR0110, Marianne D - Wykrojnik ramki okrągłe LR0141 i Marianne D - Wykrojnik kwiatek, listek, guzik LR0164.


Wnętrze notesu wykleiłam papierem W tiulu koronka, a na przedniej okładce zrobiłam kieszonkę z niebieskiej strony krokusów.


Koniecznie sprawdźcie, jak podeszły do wyzwania pozostałe projektantki.
Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Powinien on być opublikowany dzisiaj, ale blogger spłatał mi figla ;P Pozdrawiam :)

38 komentarzy:

Kasia Bogatko pisze...

Jak zwykle jestem pod wrażeniem twojej pracy :) Kompozycja kwiatowa jest przepiękna :)

Elly pisze...

How gorgeous! Love the design of a bag. It's such a nice idea!

hugs, Elly

axdesign pisze...

przepiękna!!!

Ala M. pisze...

Pomysłowa torebka, oczywiście przepięknie ozdobiona (Priomowe kwiaty ach i och) i wykonana.

JagaBa pisze...

śliczny notesik!!!Piękne układasz kwiatuszki..a te są moje ulubione !!!

frogus_80 pisze...

Jestem zachwycona...zabrakło mi słów. Notesik jest przepiękny, a w kompozycja kwiatowa mnie zauroczyła. Cudo!

Scraperka pisze...

prześliczna praca..:)

barbarahaft pisze...

i znów powiem tylko tyle - przepiękna...

Karmeleiro pisze...

niezwykle pomysłowa praca!! w życiu po pierwszym zdjęciu nie zgadłabym, że to torebka! pobiłaś wszystkich na głowę!!

Art_Dorota pisze...

przepiękna, pomysł super, a wykonanie BOSKIE :)

Katrina pisze...

Świetna, delikatna, romantyczna torebeczka. :)

Wanda pisze...

torebeczka jest prześliczna, kolory, kwiatuszki wszystko do siebie idealnie pasuje cudo:)

Bea pisze...

cudnie! piękne kolory! super delikatna rzecz :D

Dorota pisze...

Śliczny notesik!

Iwona pisze...

Kolejne śliczności:)Takie delikatne:)Cudeńka:)

ewkaka19 pisze...

Śliczny albumik. Świetna kompozycja kwiatów

Kasia Krzymińska pisze...

Piękna praca. I jaka pomysłowa! Lubię wyważone kolory jakimi zawsze świetnie "operujesz". :)

Unknown pisze...

notes w kształcie torebki..ale Ty masz pomysły :D

Ktosia79 pisze...

Takiego notesu jeszcze nie widziałam! Oryginalny i niezwykle piękny! :D

Artes de Nágela pisze...

There is better.
You've worked thtm perfectly!

żana pisze...

Moniu, robisz piękne kompozycje i gdy patrze na Twoje kartki to mam ochotę kupić wszystkie wykrojniki, których używasz! (chyba nie tylko ja:)

Alqni pisze...

Jest pomysłowa i pięknie skomponowana:) pozdrawiam :))

Joanna Wiśniewska pisze...

Bukiecik jest fantastyczny! Wszystkie dodatki z wycinanek pasują idealnie, a kwiatki primy są śliczne, ale jak bardzo są śliczne widać dopiero na Twojej pracy!

Anonimowy pisze...

Oryginalna, śliczna torebeczka :) a w dodatku spełniająca funkcję notesiku - super !
;) o i widzę, że zagościł u Ciebie dziurkacz brzegowy ;) ładnie "zamyka" całość pracy. I ta kompozycja kwiatowa - fantastycznie dopracowana !
Pozdrawiam :)

Kasia B. pisze...

Cudna torebeczka!! kompozycja kwiatowa prześliczna :)

cyga pisze...

Co za torebeczka,klasyka i to z jakim bukietem

Matilde pisze...

Twoje papierowe bukiety są obłędne!

krystynas pisze...

Notes w kształcie torebki -niesamowity pomysł.
Całość prezentuje się wyjątkowo, piękny w swej delikatności.

BellaArt pisze...

Tradycyjnie rewelacyjny pomysł w doskonałej oprawie;)) Pięknie skomponowany bukiet:)

Alicja w krainie papieru pisze...

Jestem pod wrażeniem , jest piękny !!!

Klaudia/Kszp pisze...

Piękna praca, Twoje kompozycje kwiatowe są powalające. Cudeńko :)

Ludkasz pisze...

Piękny notes!!!

monia pisze...

Pięknie i delikatnie:)))

hania739 pisze...

Torebkowy notesik wyszedł Ci rewelacyjnie i ma takie delikatniutkie kolorki :))

Gocha pisze...

W życiu bym nie powiedziała, że to notes :P dała bym se rękę uciąć że to torebka papierowa. Pomysł rewelacyjny a wykonanie jeszcze lepsze, chyba lubisz kolor niebieski bo często go widzę na Twoich pracach :)

cvanholstein pisze...

Hello Monia, I visited your blog today for the first time.
Compliments for all the beautiful stuff you make, it is very inspiring!
Kind regards from the Netherlands, Corina

AgaSi pisze...

Notesik przeuroczy, taki delikatniutki, i koronkowy dziurkacz, i listeczki wykrojnikowe, cudna kompozycja. Jestem oczarowana :) Nie dodam "jak zwykle" :)

OriBella pisze...

Kwiaty przepięknie ułożona i pomysł rewelacyjny, PIĘKNA praca!!!:)