Translate

czwartek, 2 września 2010

Retro i nostalgicznie

Tym razem ramka, w którą oprawiłam bardzo szczególne zdjęcie.
Zdjęcie zostało zrobione chyba w latach 30-tych ubiegłego wieku. Jest to jedyne ocalałe zdjęcie dawno zmarłej mamy bliskiej mi osoby. (To ta dziewczyna w środku)
Nie chciałam ozdobami zbytnio odwracać uwagi od zdjęcia, więc użyłam tylko papieru (Papermania Nostalgia), różyczek i tuszu ColorBox Cocoa. Ramka gotowa, kupiona już dawno, wreszcie się doczekała :)

Oczywiście jak zwykle po kliknięciu widać większą fotkę.
Dziękuję Wam za odwiedziny i przemiłe słowa :*
Życzę miłego dnia :)

14 komentarzy:

Barbara pisze...

piękna oprawa tego zdjęcia,takie fotografie mają swój urok a rameczka spowodowała,że jest jeszcze oryginalniejsze,pozdrawiam :*

bossanova pisze...

jestem pod wrażeniem - idealnie sobie poradziłaś! przepiękna rameczka!

Kasiula pisze...

Piękna ramka. Ozdób jest w sam raz i kolory tak ładnie do zdjęcia pasują.

Jowita pisze...

Ramka jest przepiekna, wszystko razem cudnie dopracowalas

OriBella pisze...

Jak dla mnie idealnie wykonałaś tę ramkę, IDEALNIE:)

Gosik pisze...

cel osiągnęłaś - zdjecie jest wspaniale wyeksponowane; całość tworzy nostalgiczny klimat :)

Joanna Oborska pisze...

Piękna! I rzeczywiście nostalgiczna.

Julapi pisze...

Przepiękna. Te różyczki wyglądają cudnie z tym zdjęciem. Mam taką samą ramkę i zdjęcie które na nią czeka więc chyba pójdę za Twoim przykładem i też się za nie wezmę:)

Ludkasz pisze...

Przepiękna:)

immacola pisze...

przepięknie Ci wyszła ta ramka :) bardzo lubię Twoje kwiatowe kompozycje

BETIK pisze...

Prześliczna i bardzo klimatyczna:)

jolutka123 pisze...

Przecudowna praca, przepięknie oddałaś klimat tamtych lat:))

u Alojka pisze...

kiedys wyrzucilam cale stosy zdjec, takich z przed 100 lat, nie mialam pojecia kto na nich wogole jest.Troche jednak mam, moze warto tak pieknie je oprawc jak Ty to zrobilas?
Pozdrawiam

oswoicautyzm.blogspot.com pisze...

Ramka cudna,klimatyczna i piękna pamiątka:)